Twatter

The Anti-Social Network

shabrinaKEY
  • Female
  • seoul
  • Korea, Republic of
Share on Facebook
Share Twitter

ShabrinaKEY's Friends

  • Silvester Febbert
  • tricya yolanda
  • Ika Jun Junkey
  • Ikha Elf_Shawol--VIP
  • ima mozoo
  • elandXbarbar
  • rahmat aulia ikhsan
  • Qorie Aprilia Devi (Qoi)
  • Miss Chatting
  • laras rahmadhinta
  • Mutia Salfa Nandiani
  • Dinaranisyah
  • Rina Eka Despiana
  • nabilah noviyanti
  • Rizka Maghfira Bodamer

shabrinaKEY's Groups

 

Annyeonghaseyo ^^ i'm K-POPers and i ♥ SHINee , B2ST , BIGBANG , 2NE1 , F.T.Island , B1A4

Latest Activity

ELVA ELISHA MITA joined shabrinaKEY's group
Thumbnail

SHINeendonesia

ini masih nyoba2 ya ^^
May 2, 2012
Risna dikidiww joined shabrinaKEY's group
Thumbnail

SHINeendonesia

ini masih nyoba2 ya ^^
Sep 15, 2011
lafliyah joined shabrinaKEY's group
Thumbnail

SHINeendonesia

ini masih nyoba2 ya ^^
Jul 2, 2011
Putri Lestari left a comment for shabrinaKEY
"accept yah :)"
Jun 24, 2011
Rina Eka Despiana left a comment for shabrinaKEY
"rina imnida, 14 y.o :D bangapsimnida~ "
Jun 24, 2011
Rizka Maghfira Bodamer and shabrinaKEY are now friends
May 30, 2011
shabrinaKEY left a comment for Silvester Febbert
"urwel"
May 23, 2011
shabrinaKEY and nabilah noviyanti are now friends
May 23, 2011
Silvester Febbert left a comment for shabrinaKEY
"thank you yaa .. :)"
May 12, 2011
shabrinaKEY is now friends with Anggita Dwi Kesuma, tricya yolanda and Silvester Febbert
May 12, 2011
shabrinaKEY updated their profile
May 11, 2011
shabrinaKEY updated their profile photo
May 11, 2011
shabrinaKEY posted a blog post

Because I'm Stupid [part 1]

Sulli POV“ah, bosen !!” aku membantingkan tubuhku ke atas kasur sambil menatap langit2 kamarku.“Tok-tok-tok ~ “  siapa sih, malem2 gini , ganggu aja . Aku berjalan sangat berat, mles bgt rasanya kaki ku buat jalan.Betapa terkejut nya aku saat aku membuka pintu apertemen ku, sosok yg  selama ini aku rindukan“hallo saeng~ “…See More
May 11, 2011

shabrinaKEY's Videos

  • Add Videos
  • View All

ShabrinaKEY's Blog

Because I'm Stupid [part 1]

Sulli POV

“ah, bosen !!” aku membantingkan tubuhku ke atas kasur sambil menatap langit2 kamarku.

“Tok-tok-tok ~ “  siapa sih, malem2 gini , ganggu aja . Aku berjalan sangat berat, mles bgt rasanya kaki ku buat jalan.

Betapa terkejut nya aku saat aku membuka pintu apertemen…

Continue

Posted on May 11, 2011 at 9:25am

shinee world

SHINee World oh SHINee World :D

aku tau SHINee tuh dari temen sebangku aku, sama temen sebelah meja aku xD . awalnya gak tertarik sama sekali sama yg namanya boyband korea , pertama liat sih~ orang2 nya pada kaya banci wkwk, tapi pas di kasih liat MV nya yg "ring…

Continue

Posted on April 16, 2011 at 10:03pm

Comment Wall (11 comments)

You need to be a member of Twatter to add comments!

Join Twatter

At 11:35pm on June 24, 2011, Putri Lestari said…
accept yah :)
At 11:32pm on June 24, 2011, Rina Eka Despiana said…

rina imnida, 14 y.o :D

bangapsimnida~


At 10:04am on May 12, 2011, Silvester Febbert said…
thank you yaa .. :)
At 2:43am on April 30, 2011, ima mozoo said…
samasama cantik :)
At 2:22am on April 30, 2011, doni_alvaromiraldy said…
all follow my twitter dong @donimiraldy,,,,thanks
At 4:26am on April 27, 2011, Rina Eka Despiana said…

annyeong ^^

thanks for request :)

intro dong :)

At 9:15am on April 17, 2011, Miss Chatting said…

add fb q donk....

"katara waterbender love zuko"

At 8:42am on April 17, 2011, Dinaranisyah said…
tfc . . :)
At 2:56am on April 17, 2011, elandXbarbar said…
wokkeh :D
At 4:09am on April 16, 2011, Miss Chatting said…

mksih dah accept,km request tmn q donk,nmax stephanie....

liat deh di dftar tmn2q...

 
 
 

© 2014   Created by Gary Glitter.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service