Twatter

The Anti-Social Network

March 2011 Blog Posts (81)

MY OLD FLAPS REEK OF KIPPERS BUT I DONT GIVE A FUCK

I REEK BUT I NEED A COCK A DAY TO PUMP MY TROUBLES AWAY

Added by SHITBOX SADIE LOVES SODOMY on March 30, 2011 at 8:39pm — No Comments

CHECK OUT CANADIAN PHARMACY SCAM ON GOOGLE THESE DESIGNER CUNTS ARE THE SAME

ITS A FUCKING SCAM DO NOT BUY

Added by SHITBOX SADIE LOVES SODOMY on March 30, 2011 at 8:37pm — No Comments

CHECK OUT CANADIAN PHARMACY SCAM ON GOOGLE THESE DESIGNER CUNTS ARE THE SAME

ITS A FUCKING SCAM DO NOT BUY

Added by SHITBOX SADIE LOVES SODOMY on March 30, 2011 at 8:37pm — No Comments

ALL THE FAKE DESIGNER SHIT ADVERTISED ON BLOGS OR FORUM ARE A CARD SCAM

CHECK CANADIAN CARD SCAM ON GOOGLE

Added by SHITBOX SADIE LOVES SODOMY on March 30, 2011 at 8:35pm — No Comments

ALL THE FAKE DESIGNER TATT ADVERTISED IS A CARD SCAM DONT BUY THIS SHIT

ITS A SCAM

Added by SHITBOX SADIE LOVES SODOMY on March 30, 2011 at 8:32pm — No Comments

ACCIDENT

Hari ini perjalan kita tak semulus yang saya bayangkan.. pas sebelum berangkat kita pada adu bacot terutama gue and bokap gue. tapi itu engga berlangsung lama. Selesai gue adu bacot kita pun langsung berangkat. Okeh .. perjalanan di mulai, sepanjang perjalanan kita kepanasan .kena macet.. maklum Jakarta kota ya macet dan panas. Dan itu gue masih santai ngehadapin yaa. Eh pas di dekat pabrik master tepat nya di daerah Jakarta. Ada seorang pengendara sepeda motor lain nya memberitahukan bahwa…

Continue

Added by ♥chintya ms.diana^^ on March 30, 2011 at 8:14am — No Comments

PENUH KEBIMBANGAN

Aku cape kalo harus seperti ini terus.

Aku stress mikirin kamu dan perasaan yang ada saat ini..

Sampai kapan aku harus kaya gini..

Dan mau sampai kapan kamu seperti ini ke aku.

Aku udah jujur ke kamu tentang semua perasaan yang ada

Tetapi kenapa kamu cuekin ku seperti ini.

Aku itu bingung dan jadi serba salah kalo kamu terus menerus seperti ini.

Coba kamu rasakan apa yang aku rasakan saat ini. Pasti kamu juga bakalan seperti aku.

Di…

Continue

Added by ♥chintya ms.diana^^ on March 30, 2011 at 8:13am — No Comments

Don't cry

I want you to stay tonight

I want you to say that “i’ll be here”

I need to hear it

Let us go outside and see

See the stars that glows and feel with love

I don ’t wanna miss it

Hey wait up wait up don’t you run too

fast

Because I care we care though the story

must go on..

Reff:

Don ’t crying I want you to know that we

still need you

Don ’t crying listen to our heart and never

whisper

Don ’t trying to forget our dream and… Continue

Added by Fajriahsyam on March 29, 2011 at 4:03am — No Comments

Šis rīts bija smags

un tāds arī paliks.

Added by Artūrs Mališevs on March 29, 2011 at 2:03am — No Comments

Awesome shit of the day.

 

 

When designer Mike Thomspon asked himself, “What if power came at a cost to the individual?” he ended up creating the blood lamp as a statement on energy conservation. This single-use lamp requires a drop of blood to be activated — a personal sacrifice that will really make…

Continue

Added by Anne Urism on March 27, 2011 at 10:16pm — No Comments

justin bieber and selena gomez

 

Justin Bieber dan Selena Gomez telah mengakui bahwa mereka adalah teman baik, dengan Gomez bahkan mengacu Bieber sebagai "adik kecil" beberapa kali. Namun, selama akhir pekan Tahun Baru pasangan muda tertangkap berciuman dan meringkuk di kapal pesiar pribadi di lepas pantai St Lucia dalam serangkaian foto. Rupanya, di mana Gomez berasal dari, "adik kecil" Anda dapat menjadi pacar anda, juga.



Insiden meringkuk St Lucia Tahun Baru… Continue

Added by Tika_UBGONE on March 27, 2011 at 12:14am — No Comments

Adrenaline Rush in My Twat

http://violetvorld.blogspot.com/

 

It Was A Rainy Evening, After Going through My Assignments i decided to Hit the Coffee Shop and Relax my senses With a Dose of Caffeine and Serene Jazz With Momentary Gushes Of Horns..A Peaceful Moment after a hard day was The Only thing i wanted At the moment.But The Moment passed Away Quick When I Saw 'L' ..he walked Into the shop and without realizing anything i had goosebumps…

Continue

Added by Lisa Pann on March 25, 2011 at 4:28pm — 3 Comments

fuck for bestfriend

Udah hampir semingguan gue ngediamin mereka. Dan udah hampir seminggu juga gue perang status.awal nya sii gue sabar yaa nganggepin ini semua ,tapi lama” gue enek juga di giniin sama mereka. Udah gue Tanya baik” tapi mereka malah engga jujur sama gue. okeh fine gue awal nya emang santai di giniin tapi kelakuan mereka semakin ke sini makin bikin gue enek.

Emang lo kira lucu apa dengan cara lo ngerjain gue kaya gitu.. ikh. Sumpah cara lo semua itu bajingan dan murahan banget.

Gue…

Continue

Added by ♥chintya ms.diana^^ on March 25, 2011 at 9:20am — 15 Comments

ocha lumban tobing .Time is like a river.

ocha lumban tobing Time is like a river. You can't touch the same water twice, because the flow that has passed will never pass again.

 

Except you can go further down the river...

 

Added by Duffy The Demon Twatter on March 24, 2011 at 6:00am — No Comments

mamah ku sayaang :)

Added by Amanda Trya on March 24, 2011 at 4:14am — 1 Comment

sahabat gue :D

Added by Amanda Trya on March 24, 2011 at 3:38am — No Comments

lesu nn nah :(

lesu nn nah :( Continue

Added by bjms aji rss on March 24, 2011 at 1:20am — No Comments

My e-cig came in the mail today :)

I get the non nicotine refills. The only reason I like cigarettes is because I like to have something in my mouth when I'm stressed.

 

Added by Anne Urism on March 23, 2011 at 7:12pm — 6 Comments

CINTA

Cinta sebenarnya tidak buta. Cinta adalah sesuatu yang murni, luhur dan diperlukan. 

Yang buta adalah bila cinta itu menguasai dirimu tanpa suatu pertimbangan.

 

Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak, bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka, 

bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merasa rindu dan cemburu.

 

Cinta bukanlah dari kata-kata tetapi dari segumpal keinginan diberi pada hati yang memerlukan. 

Tangisan…

Continue

Added by febby tania on March 23, 2011 at 8:22am — No Comments

© 2014   Created by Gary Glitter.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service